Tag Archive: no 5


~* 5 And 5 *~

ahh lihat disitu..no bertuah hari ini..hihiiihii

i Love My Faizal very Much and Much..semoga dia sentiasa sayang pada saya dan sabar melayan segala kerenah saya yang lately ni agak ting tong..hiihii

i love my faizal very much and much….semoga perkhawinan kami sentiasa dirahmati dan di redhai dan segala yang diimpi dimakbulkan..amin

Advertisements

~* Si Dia Comel part I *~

Menarik tag kali ini..tapi kali ini aku malas nk kongsi ttg kesayangan ku..bak kata kak ruwaida takut gak t ada yg muntah hijau..huhu..so entri ini sedikit berlainan dan sgt menarik..baca ler.

+ Si dia comel bila datang ke rumah aku sambil berkata ” assalaualaikum tisya blik kg ni”hihii.
+ Si dia comel bila bercerita perihal ibu ngan ayah nye ” ibu beli kereta baru..ibu dah kaya” ” tadi ibu bawak kereta pusing sana pusing sini,pening tisya”
+ Si dia comel bila mengejek abah kesayangannya ” owh abah pendek” sgt cumil..huhuu
+ Si dia comel bila mahu dipakaikan makeup ” mata mak tam,lipstick maktam” sambil memuncungkan bibir dan tak leh ckp apa2 lagi sbb takut lipstick ilang
+ Si dia comel bila merajuk ” biar tisya mati semua dah tak syang tisya”
+ Si dia comel bila berjalan2 dan dia mahu terkencing ” mcmner ye dah tak tahan ni..” sabar kata pakndaknya ” ish camner ye…tak tahan sgt ” itu katanya..hihii..sungguh cumil
+ Si dia comel bila bergaduh ngan kami “tisya taknak kawan mak tam”
+ Si dia comel bila telefon akan cakap ” opah dah makan,opah makan apa rini,ikan masin? opah miskin ye?hihihi..
+ Si dia comel bila naik kereta ” nape busuk je kete tokwan ni, owh lupa kereta takde aircond cam kete tisya”
+ Si dia comel bila setiap kali mandi nak pakai baju baru je..baju lain tak mau…
+ Si dia Comel bila rambutnya mahu disikat tajam seperti budak lelaki “tisya nampak handsome”
+ Si dia Comel bila pandai melakonkan aksi2 dan mengajuk filem2 yang dilihatnya..sampai membuatkan aku tak tahan ketawa..
+ Si dia comel bila setiap kali tido mau cium iaitu baju atau seluarnya dan akan menghisap ibu jarinya..

inilah sidia
Nur adleena batrisya mohd jamil..si dia baru berumur 4tahun..

~* Award from Ungu Violet *~


Thanks Mar.hihii nak tahu ye 5 sebab nape jadi followers..meh terjah ngan emi.

5 sebab nape jadi followers mar
1. blog yang sgt menarik
2. penuh ngan info2
3. seronok je baca
4. Tersusun dan rapi
5. mmg emi nak jadi folloers mar..leh je kan2????

~*Tag *~

Mari menjawab tag..kita tgok sape yang kena…hiihii.

TAG 1
——-

**RULES***

The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves. At the end of the post, the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.

***END***

What were you doing 5 years ago?
= back in 2004,i’m still studying at IIUM gombaks…

What were the 5 things on your list today?
= Working
= Blogging
= eat
= sew
=sleeping

What are 5 snacks that you enjoy?
= Appolo
= nuts
= twisties
= –
= –

What are 5 jobs you’ve had?
= admin clerk
= Account Clerk
= Teacher
= photo editor
= Technician computer

5 people you want to tag
= Kak Liya
= Kak Yanmie
= Wahida
= Yat
= sheila

TAG 2
——-
5 Characteristics of your dream guy/girl
~handsome (wahaha)
~Smart (brain and character)
~loving
~romantic
~always beside me

5 Characteristics that you have never like in a guy/girl
~action
~Demanding
~selekeh (hihi)
~perfectionist
~daring

5 feelings that you have when you’re out with the one you admire
~sukenyeeeeee
~Gelabah
~ehem2 (tak taw nk uat apa)
~best sgt
~senyum sorang2

5 places that you want to travel with your loved one
~Egypt
~Perth
~Makkah
~Thailand
~hawaii

5 special things that you would give to your loved one
~special only me and him know
~respect
~my heart
~my love
~semua yang uat dia rasa bahagia

5 songs that you will sing to your partner
~Ku merindu – ella & shah
~as long as you love me – bsb
~permata yang dicari- dehearty
~Sampai menutup mata-acha
~Cinta Padamu- exist

5 friends that you want to tag
~Ika
~ayien
~kak yanmie
~yat
~Kak liya .