Tag Archive: luahan hati


kenapalah diberi ujian ini


salam and salute (skeping london yea heheh)

Ya Allah Ya rabbi
xtahu nk ckp tapi sedih,segan dan malu
senyum itu enawar duka lara
bila dengar berita ini mampu lagi beri senyuman
tapi hakikatnya saya pedih di hujung hati
hanya ALLAH jea yg tahu
kenapa?
sebab saya terlalu sedih…
kenapa DIA pilih saya?..
aduhai..
kenapa saya merungut
sebab saya rasa macam tak adil
jahat kan saya ini?
tak bersyukur lepas tu mengeluh..
owh saya mmg teruk
sekian…
luahan hati 25 oktober ini….
p/s: dalam kekecewaan ini ,ada juga rasa suka sbb hari ini suami saya pulang…
rindu sangat… sangat gatal bukan..ekekek *wink *wink
Advertisements

happy belated besday syg

semalam saya telah menyiapkan ini…ehe walaupun dh hmpir sebulan tarikh nya berlalu….saya sebenarnya susah nk pikir apa hadiah terbaek untuk beliau

masa hari jadi dia ada sahabat yg bertanya,…apa yg ko bg kat dia ?…saya just jawab kasih sayang…theeeeeeeeeeee…ehe….

skrg ni la hadiahnya…..saya created kan satu frame untuk beliau…ehe…ada sikit lagi nk touch up…angka 26 dan tarikh 07072010….

k la//happy besday sayg…love u till end….malu sighhhhhh

Senyummu adalah bahagiaku..
Ceriamu adalah dambaku..
Gelisahmu adalah kebimbanganku..
Air matamu adalah kesedihanku..
Kau pelipur lara dukaku..
Kau pengiring suka citaku..
Bersama kita dalam hari-hari keberkahan..
Ikatan ini berawal dari hati atas nama cinta.
.Jalinan ini bermula dari rasa atas nama sayang..
Pertautan ini berasal dari angan atas nama rindu..
Sungguh ini adalah cinta, sayang, dan rindu..
Cinta, sayang, dan rindu atas nama pengabdian kepada Rabbul Izzati.
.Malam ini bintang bersinar cinta,
bulan tersenyum sayang,
angin mendesir rindu..
Wahai bintang, bulan dan angin..
Sampaikanlah salam cinta, sayang, dan rinduku kepadanya..
“Sungguh Aku Sangat mencintaimu karena Allah”

puisi dari SINI

Photobucket

CANTIK..Puisi buat Teman

bismillahirahmannirahim…

Awalnya aku tidak percayakan diri
Dengan Pakaian Tertutup Rapi
Kawan-kawan Berkata aku tidak Trendy
Tapi Abi(ayah) Berkata aku cantik Begitu Jugak Umi

Wahai Kawan Yang bermimpi sanjungan
Cantik Bukan beerti Buka-bukaan
Cantik Bukan Beerti selalu Berdandan
Dan Cantik Juga Bukan Beerti Seorang Pujaan

Kuhulurkan Jilbabku Hingga Terasa Damai Hatiku
Kulonggarkan Pakaianku sehingga tertutup Bentuk Tubuhku
Kulakukan semua itu demi cintaku pada RABBIKU
Dan ku Berbisik dalam Hatiku,
Semoga ENGKAU bahagia Melihatku

Andai Semua Orang Memahami
Cantik Zahir bukan Ukuran
Tapi Cantik Hati Memikat Semua Orang
Dan Yang Utama Berbudi Pekertu
Seperti Yang Rasul Contohkan…..

sekian,
dariku untuk mu teman
(erdayu)

sumber: dah lupa…dalam buku catatan peribadi tahun 2007…

Photobucket

Saya yang ting tong

saya sangat pasrah

sangat bengang

sangat sakit hati

sangat dan sangat giler kentang

saya sangat tertekan…

saya sangat kecewa

saya dan saya dan saya sangat dan sangat dan sangat…itu jew
sekian…

Photobucket